Hati Saya ♥
Open a new chapter of life ♥
♥Behind This Dimple Smiles♥: Full Gear For Form 4 ? @.@
Ya ALLAH, You always give me one reasons to smile, when I have 1000 reasons to cry, I'm thankful for this life. Subhanaallah

5 January 2013

Full Gear For Form 4 ? @.@

Assalamualaikum :)

Tajuk dah mengambar kan segala yang akan aku bebel .Duri yang aku akan pijak melalui hidup budak2 pandai kat kelas aku : 3 fuhhh fuhhh PMR dah selamat di dalam kenangan tapi sekarang ni? SPM? lalalalala .Rasa mcm semalam je aku dengar cikgu cakap

"PMR tuh penting untuk tentu hala tuju hidup ~"

B U T    N O W

"SPM tuh lagi penting .lupakan je PMR yang dulu.Sekarang kena guna full gear untuk SPM"

-.-
Seriusly ~ Aku rasa sikit risau lah jugak . Kena fokus untuk SPM .Memandangkan cita2 aku nak masuk bidang architecture :) Aku dah masuk jalan yang betul~ Sains Teknikal mmng bawak aku ke bidang yang aku nak.Tapi masalah sekarang ni ~ mampu ke?

Benda yang aku bawak ni bukan ringan,tapi berat~ dan aku tak menjangkakan pun . Walaupun risau tu dah kurang sikit dngn xde nya Biology ~ Tapi tetap ada fizik , kimia dngn add math . Nasib jugak aku tak pilih akaun~ bertambah beban lah otak aku ni nnti > < lalalala

Kawan aku kebanyakan nya pilih akaun~ mungkin dorang nak jadi akauntan suatu hari nnti ~ Tapi aku x berminat pun nak jadi akauntan.Aku nak jadi Architect .Jadi aku pilih Reka Cipta . Budak pandai mmng pandang rendah lah kalau aku pilih RC nih~ Tapi lantak lah dorang nak ckp apa kan ~

Masuk bidang Sains Teknikal memang bagi tiket penuh kalau aku skor ~ Tapi.. aku masih ada harapan untuk pergi bidang yang aku suka melalui cara kedua ~ Sekolah teknik . Aku mampu berserah je lah . Klau betul aku x mampu hadapi Sains teknikal ~ Pasti Allah akan tolong aku . Bukan Kan Allah tahu kemampuan hambanya tahap mana :)

Sekolah teknik lebih medalam belajar dalam bidang arkitek~ Kejuruteraan Awam tuh sangat lah penting untuk jadi arkitek~ Bunyi mudah ,tapi aku tahu ia susah.tak semua benda mudah kan~

~.~

Sekarang ni cuma nak tunggu keputusan permohonan aku kat SMT Tuanku Jaafar Negeri Sembilan :D Kena banyak bersabar untuk ni xD

Apapun aku selitkan sikit gambar sekolah pilihan aku nih ~ sumber belas ihsan daripada google image xD

 SM Teknik Tuanku Jaafar Negeri Sembilan

 Dewan ~ *mungkin * xD

 Tapak Perhimpunan ~ *mungkin jugak* xD

 Lencana Sekolah .Yang ni aku pasti xD

 Ini mengikut cerita yg aku baca ~ dorang tngah dengar debat pidato :)


Aku ada baca cerita blog dari akak senior dekat sekolah tu xD hohoho..usha usha la kan~
Korang klik untuk tngok SMTTJ Dari kakak Yana  ni
Pengalaman dia ^__^

Apapun Terima Kasih Allah * :)

No comments: