Hati Saya ♥
Open a new chapter of life ♥
♥Behind This Dimple Smiles♥: Makan Hati Berulam Jantung : (
Ya ALLAH, You always give me one reasons to smile, when I have 1000 reasons to cry, I'm thankful for this life. Subhanaallah

11 January 2013

Makan Hati Berulam Jantung : (


Assalamualaikum

Beberapa jam yang berdetik dan berlalu sebentar tadi telah mengecewakan aku . Patah hati sebab apa? ~ aku kecewa . . . . . bukan sebab kekasih =.= jauh sekali disebabkan makanan -.-' .Aku hampir menangis sebab ditolak :| Perasaan sedih ,marah ,gelisah,tertanya tanya ,kecewa semuanya sedang berombak kat hati ni ~ceh ayat aku -.-

Nampaknya korang dah tahu pendahuluan cerita aku ni~ Jadi kepada sesiapa yang tak sanggup dengar aku membebel ,tak payah la baca.*AMARAN KERAS* -.- Tapi buat sesiapa yang masih baca tuh ~kalau nak feel cerita sedih aku ni,lebih elok senyapkan kejap lagu kat blog aku nih hehe . .memandang kan lagu kat blog aku ni terlampau ceria ~ Baru la menghayati gitu~


Puas dah pujuk hati ~ tapi macam tak dapat terima ~ entahlah .. blurr terus otak aku lepas membaca ayat yang terpapang diskrin PC petang tadi :( Perkataan yang menghiris hati ,buat aku beku kejap depan komputer. Aku ni dah macam putus cinta je gayanya -.-

A P A P U N
S E B E N A R N Y A

Aku kecewa sbb permohonan ke sekolah teknik dah pun ditolak.mungkin disebabkan result trial aku yang tak memuaskan ,jadi aku langsung x diterima ke sekolah tersebut. hampir jugak menitiskan air mata sbb harapan aku besar kat sekolah tu~ xde rezeki mungkin :(

" Permohonan Anda Tidak Berjaya
Rayuan HANYA boleh dikemukakan terus ke
Kolej Vokasional dan Sekolah Menengah Teknik"

*itulah ayat yang menghiris hati aku tadi . . .

Tak layak sangat ke aku?Tngok dorang semua dapat,jenuh aku baca kt fb.Dapat tawaran la,apa la... Tapi aku? Rezeki dorang kan ~ Mungkin ada hikmah disebalik ni.Mungkin aku xkan tahan dibuli di sekolah orang,mungkin tak mampu untuk uruskan segalanya sendiri ~

Ada matlamat sebab aku nak pergi sana ,tapi mungkin patut kuburkan sahaja matalamat tu,dan buat aja kat sini . Lagipun aku dah ada tanggungjawab kat sini ~rugi kalau tinggalkan *Ayat nak sedapkan hati -.-

Orang pertama yang tahu tentulah mama,dia sedih sama harapan aku nak masuk sekolah teknik tak tercapai.Yang kedua,Raihan yang tahu sebab waktu tu aku tengah chat dengan dia ~ Ketiga mestilah kanda , dia nampak ok je..mungkin happy kut aku tak yah pergi sekolah lain ...

Apapun persaan kesal tu ada sebab terlampau berharap.Now aku dah dapat satu pengajaran ~ supaya 'jangan terlampau berharap akan sesuatu yang tak pasti'

Ya Allah :(
Pasti ada hikmah disebaliknya kan?

Apapun untuk mengubat jiwa akau yang kecewa ni  , selain daripada berdoa , aku dengar lagu yang aku suka ni

: AnDra & ThE BaCkbOne : S E M P U R N A :
*Bole klik kalau nak dengar :)

*Aku bayangkan cik kanda aku nyanyi lagu nih xD hahaha

Now is time too FREE :)


Terima Kasih Allah . . .

No comments: