Hati Saya ♥
Open a new chapter of life ♥
♥Behind This Dimple Smiles♥: Hai Hai Hai ^_^
Ya ALLAH, You always give me one reasons to smile, when I have 1000 reasons to cry, I'm thankful for this life. Subhanaallah

26 January 2013

Hai Hai Hai ^_^

picture by Ilya Abdullah :)
Assalamualaikum :D

Aku dah start tersedak2 dah sebab bnyak habuk melekat kat blog aku nih =.= Lamanya x bukak blog,xde cerita pun nk cerita xD karang ada orang tu cakap aku membebel pulak xD.Apapun,pagi tadi pergi kelas addmath dngn teacher Azlina yayayyyy ^3^ .Rindu nk belajar sama2 satu kelas mcm2 dulu2 xD

Apapun dah terubat rindu,Tapi kenapa aku rasa mcm kejap sangat je masa berlalu kat kelas tu~ Sebab aku dtg lambat ke yg buat aku rasa kejap :/ ermm klau lah masa bole dipanjangkan xD hamboi~ bole beku otak aku nk belajar sampai 4 jam add math sahaja xD

Tadi pun sempat belajar fizik dngn Alya~ faham la jugak xD Klau aku tnya org lain gerenti malas nk layan aku "susah la nak terangkan" "kau tanya la org lain" "entahla" -.- sampai hati org tersebut buat aku mcm tu~sedih T.T tapi nak buat mcm mana kan.. setiap org lain lain~ Aku kena lah terima seadanya

oh ye ~
lama aku x berupdate blog ni sebab ...

Pertama,aku dah tak dibenarkan update internet atas arahan Puan Besar ~.~ sedih Puan Besar marah sangat bila aku dok landing depan komputer dan tv tngok cerita korea padahal kerja sekolah tak siap lagi .tu la padahnya tak dengar cakap Puan Besar -.- huhuh

oh ye~ TV pun sekarang dah xbole tngok ~.~ sedihh xbole langgar janji yg dah terucap tu ~ ermm.. Apapun dah runding dngn Puan Besar,harap2 Puan Besar bagi la aku tngok tv sejam dua xD

Kedua sbb malas xD yela malas nk karang cerita panjang2 hehe..tangan aku pun dah xselembut dulu yg rajin menaip kat kekunci laptop ni xD keras semacam je rasanya -.-' hohoh

Apapun sekarang ni hari sabtu..bole on9 lamaaaaa lamaaaaa xD ..hahahah..Tapi ada satu masalah -.- sekarang tngah line lembab -.- nak main game pun semput aku menunggu loading yg menggila tu~ Akhirnya terkandas lah aku di sini mengarang idea yg terlintas di kepala .Padahal kerja karangan aku tak siap lagi -.- sibuk nak mengarang kat sini ~hadoi~


Awek skuter menanti xD ,ceh skuter pun xde -.- dan x de kena mengena pun dngn cerita ni xD

Apapun ~ Terima Kasih Allah :)

No comments: