Hati Saya ♥
Open a new chapter of life ♥
♥Behind This Dimple Smiles♥: Kuatkah aku ~~
Ya ALLAH, You always give me one reasons to smile, when I have 1000 reasons to cry, I'm thankful for this life. Subhanaallah

25 November 2012

Kuatkah aku ~~

semejak kejadian tu.. ada ke kawan TERbaik .. pastinya aku ada kawan..tapi hanya persahabatan yang menggembirakan .. tapi xde sorang pun nak kwn ngan aku bila aku susah kn kn kn .. wujud ke orang yg nak menangis bersama kita klau kita susah .. wujud ke kawan yg akan tlong kita bila kita memerlukan .. tak semua kawan mcm tu .. sedih klau dorang hanya akan dengr semua cerita yang menggembiraan tapi x nak dngr cerita yg sedih .. siapapun aku kat mata kwn 2 aku.. aku mintak maaf awal2.. aku cuma manusia biasa yang xde apa2 dn bnyk kekurangan .. aq takkan kongsi kesedihan aku klau boleh..aku akan sorok kn mna ceruk pun sedih aku .. sbb kat Allah je lah yg akan aku lepaskan ..sesungguhnya 'dia' lebih kenal aku yg sebenarnya .. smile for happy kan korang "aku sayang semua kwn aku" <3

tapi aku tetap ada kawan baik ^^,
dia tak lupa aku kan? haraplah :')
buddyz xkan terpisah xD
oh serius betul aku punya post kali nih xD hahahaha

skadar luahan perassan  by comot girl  *senyum

*pasni abaikan post ni .. -.-

No comments: