Hati Saya ♥
Open a new chapter of life ♥
♥Behind This Dimple Smiles♥: Part 2 : Our trip to Pusat Sains Negara 23 october 2012 *lama dah =.= hahaha
Ya ALLAH, You always give me one reasons to smile, when I have 1000 reasons to cry, I'm thankful for this life. Subhanaallah

3 December 2012

Part 2 : Our trip to Pusat Sains Negara 23 october 2012 *lama dah =.= hahaha

Selamat kembali ..hahahahahaha..khas nya .. post ini hnyalah untuk letak gambar saja.. Tempat2 yg kitaorang xsempat nak tangkap picture dan yang x sempat upload kat post yg pertama .. jadi terpaksa curi orang punya gambar xD hahaa* Tapi mendapat kebenaran ye daripada tuan yg berada dalam pic tersebut * jadi xde cerita k ;) enjoy!



Ni kat bahagian ruang legar kat Kidz world.. 


Ni pon sama


yang ni lagilah sama -.-



Comel kan Athira xDD


 Time ni tngh balas2 capture dengan raihan.. xD
 


Ni aku tak pasti kat mana xD


kat tempat nih ada kerusi ala2 cendawan tuh hahahahaha
 


Ni kat dalam bilik pengklonan xD..klon lah sangat


Ni kat tempat yang ada mcm angkasawan tu kotttt


Time nih kitaorang nk turun makan ..ada gambar aku..tapi malas lah nk letak xD


Ni?? tak pasti..waktu baru nak keluar dari zaman purba "dinosaurs" kottt


Raihannnnnnnnn xD

itu je lah yg ada xD
Maaflah..mungkin ada yg salah susun gambar ikut urutan..tapi asal ada pon dah ok xD
Just nak share serba sikit penglaman aku dan membe kat korang yang rajin mengintai aku punya blog.. *muah setepek :) xD usaha anda sangat lah dihargai hahaha

Sumber gambar : Raihan,dan kamera handfond aku xD

Apapun terima kasih Allah :)

No comments: