Hati Saya ♥
Open a new chapter of life ♥
♥Behind This Dimple Smiles♥: Nasib Badan ~_~
Ya ALLAH, You always give me one reasons to smile, when I have 1000 reasons to cry, I'm thankful for this life. Subhanaallah

2 February 2013

Nasib Badan ~_~



Assalamualaikum ^____^

warghhhh..pagi pagi lagi aku dah kesakitan ~.~ Apalah nasib ..Ni semua berkat merentas desa lusa lepas..Kaki aku mengalami kecederaan otot kardiovaskular T.T huhu .Aku bangun pagi pun mcm nenek tua je rasanya~ sangat perlahan sambil mengomel psal kaki yg kesakitan. -.-

Aku jalan pun mcm orang tak stabil.Kena jalan perlahan baru kurang rasa sakit tu.Misi yg konon nak nak menang merentas desa tu ~tak menjadi punn xD .Sebenarnya aku mmng nak lari selaju yang mampu.Tapi lepas dengar raihan ckp tak bole paksa diri.Terus aku batalkan niat nk menang kononnya tu..xD

Kali ni Temenggung juara~ untunglaaaaa, jeles jeles xD Apapun tu rumah sukan kanda aku jugak hahaha xD jadi xpe la kitaorang bgi peluang ceh ~ Apapun aku still kesakitan..nak buat homework yg terbengkalai pun rasa malas sangat,Apalah nk jadi dengn aku ni.

Oh ye semalam ada kelas addmath lagi.Belajarr bab 1:Fungsi .Sejujurnya~ aku blurr masa nk akhir2 tu..depan bole lagi..tapi masuk yg akhir tu aku pening sikit...Klau soalan yg sebijik sama keluar waktu periksa ok lagi.Tapi bila dah waktu periksa.Lain pulak nanti soalannya -.-

Oh ye oh ye~ perasan tak blog dah berwajah baru xD,Dah pening aku mendecorate nya mlm tadi,pening sampai tak bole nak tidur -.- ,Actually ,simple je kali ni~ x serabut otak menengok nya~Aku dah sedikit jemu dengan warna unggu tu~jadi aku buat la warna biru pulak..seperti di awan biru xD hohoho

Ni blog lama ^_^



|
v





Homework RC :3

Reka Cipta ada suruh lukis alat yg bole mengutip paku.Aku masih memikirkan idea yg lebih bernas.Lakaran nya ada terselit kat buku chemist. T.T sedih..aku terlupa nk ambik pulak.Nasib baik sempat tangkap gambar lakaran tu..mudah sikit nk lukis kat buku nnti~Tapi aku lupa apa kebaikan dan keburukan nya~ alahai pikir sendiri lah nampaknya ~.~

Ok lah nak buaat homework xD tataaa
Assalamualaikum ^__^

Terima kasih Allah

No comments: