Hati Saya ♥
Open a new chapter of life ♥
♥Behind This Dimple Smiles♥: Happy Birthday Abang Besar \(^3^)/
Ya ALLAH, You always give me one reasons to smile, when I have 1000 reasons to cry, I'm thankful for this life. Subhanaallah

25 June 2013

Happy Birthday Abang Besar \(^3^)/



 Assalamualaikum :senyumlebar:

Tajuk pun dah tahu kan bahawa ni pasal birthday abang besar.Siapa abang besar?Dia lah satu-satu nya abang aku yang wujud di dunia ni.Tak de abang lain dah,dia sorang je huhuhu :sob sob:

Tarikh 25.06.1992 pukul 10.00 malam *kut* Abang aku ni dah pun menangis buat kali pertama dengan comelnya kat dunia ni *puji ni sebab nak bodek :wah: * Nampak tak kek nun kat atas sana?Itu lah kek hari jadi nya.

Besar gedabak strawberry bertenggek kat kek pandan tu.. Besar strawberry dari kek huahua :suka:  .Kek pandan tu atas permintaan abang besar sendiri.Dan Puan Besar dah tempah siap-siap untuk abang besar.Untunglaaaaa :LOL:  *Tak jeles tau*  :sob sob: hehe

Korang nak ke kek tu?Kalau jiran sebelah rumah insya-Allah aku tlong hantarkan.ngeh ngeh:haha: 
Puan besar jugak pernah beli kek kat bawah ni dari tempat yang sama.


*Rainbow cake*

Sebenarnya Puan Besar tempah kek ni kat Perusahaan Kek Intan. Kalau nak bole lah tempah kat situ :senyum lebar:
Apapun Happy Birthday Zuan,semoga sentiasa sihat,dimurahkan rezeki,dipermudahkan urusan dunia dan akhirat dan yang paling penting takkan gemuk :LOL: wahaha :hihi:

*Bulan depan birthday Puan Besar pulak hehe*

2 comments:

safi safi said...

Aku dah 'ucap' birthday at dia di fb , haha xD

teha teha said...

Hehehe,aku ada baca kat wall dia ^.<