Hati Saya ♥
Open a new chapter of life ♥
♥Behind This Dimple Smiles♥: I miss My Day \(^o^)/
Ya ALLAH, You always give me one reasons to smile, when I have 1000 reasons to cry, I'm thankful for this life. Subhanaallah

4 June 2013

I miss My Day \(^o^)/





Assalamualaikum ^^V (Tak jawap dosa tau tau)

Hai larling2 sekalian .Buat sekalian kalinya aku tak mengupdate blog aku yang suam-suam suku ni.Wahaha.(Gelak kejam) Kesian aku tengok blog aku yang sunyi sepi macam ada bunyi cengkerik (krik-krik) xD .Serius weh memang ada bunyi cengkerik tu! (dalam hati)

Terima kasih kepada  Nana Liena kerana masih sudi jenguk blog yang tak seberapa ni.(Ada jugak akak comel yang menjeguk) Takut dimasuk perompak pulak blog aku nih .Kan parah! .Terima kasih terima kasih .Nah flying kiss :* hahaha

Apapun cuti dua minggu ni memboring kan semata-mata.Aku banyak habis masa kat rumah.Untunglah mike mike semua pergi jenjalan (bahasa perak).Aku dok melangut kat rumah.Tengok tv,baca novel dan paling aku terdesak pun main game abang tercinta tuu =.= Boring kuttt

Kerja sekolah?hehe Alhamdulillah cikgu bagi sikit jaa.Tapi dalam sikit tu siapa sangka aku buat dua hari pun tak siap -.- Cuba bayangkan buku latihan sejarah tu kena buat dari bab 6 sampai 9! Wahh berpinar mata aku tengok buku teks sejarah yang menyilau-nyilau tu.(tipu-tipu).Rumusan yang kerja dari sekolah hari tu pun tak siap lagi.hahaha.Pemalas betul Nur Fatehah Binti Che Mat ni heheh.

RC(Reka cipta) pun ada kerja.Kerja berat pulak tu.Kerja kena berfikir.Bunyi macam tak berat tapi...Benda yang aku kena fikir ni sampai ke SPM jawapnya.Setahun aku kena buat Projek MEGA tuu..Ayoo.Masih takde idea dohhh.-.- Kena berfikir untuk folio RC yang besar gedabak tu.Mereng jap otak.Cuba jugak ushar-ushar MrGoogle kut kut dapat bagi idea yang comel-comel tapi hasilnya 0.5% je.Huhuhu Parah gini!

Nampaknya kena giatkan usaha untuk terus berfikir..oh oh nak tahu tak projek MEGA tuu.Meh aku share.Mana tahu ada yang tolong fikir idea comel dan bernas untuk aku hehe(ambik kesempatan)

(klik sini larling kalau nak tahu.Kita tak tipu tau)

Sesiapa yang comel tu bole lah fikir apa masalah korang dalam tema PROJEK MEGA tu.(bodek sikit)Bole aku cari fikir-fikir kan penyeselaiaannya untuk masalah korang dan reka produk aku mihmih >o< (architect kecil-kecilan tahap SPM)

Tiba-tiba aku rasa nak mintak maaf pulak mungkin ada ayat aku yang terkasar atau menyinggung hati sesiapa walaupun dalam post sebelum ni.Penggunaan ayat 'aku-kau' pun macam tak molek kalau kut kut ada orang yang lebih 'sis/bro' tersesat tiba-tiba kat blog aku nih.hehe.Maafkan saya ye :* (bersaya-awak pulak) Insya-Allah aku cuba ubah sikit gaya penulisan aku ni supaya lebih sedap nk mendengar membacanya.mih mih >o<

Eh panjang pulak aku membebel.Cukup-cukup la tu.Mesti penat membaca 8 perenggan pendek kat post ni.wahahaa(gelak kejam)

oh ye update terbaru : Aku tengah baca novel kisah seram suam-suam suku yang tajuknya 'Hero Aku Tomboy'Saja nak promote.Best jugak cerita nya tu. xD .Nak pinjam datang lah rumah kalau tahuu :P



4 comments:

Windflower Windflower said...

selamat kembali berblogging :)
cntik blog ni ^^

teha teha said...

Terima kasih ^_^ Awok punya triple dimple lagi cantik :D

Unknown Unknown said...

haha..baru sempat baca..sorry ya dik.. :) selamat la menunaikan tanggungjawab as students..tuntut ilmu pn jihad juga..

teha teha said...

Nana Liena : hehe tak pe..tak pe.Setuju pasal menuntut ilmu pun satu jihad jugak ^^